Garanciális Információk HP és Samsung Tintapatronok és Tonerek
FONTOS INFORMÁCIÓ
Gyári HP patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik.
- A végfelhasználónak kell felvennie a kapcsolatot a HP-val a 061-235-4799 telefonszámon.
- Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyáriszámára.
- Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.
Eredeti kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra
A gyártó az eredeti kellékanyagokra (tintapatronok, nyomtatófejek illetve lézernyomtatók festékkazettái) jótállási kötelezettséget vállal, bár ezek nem esnek a jogszabályok alapján kötelező jótállás alá.
1. A vizsgálat
- Eldöntendő, hogy a nyomtatási hibát a kellékanyag okozza-e, vagy a nyomtató meghibásodása.
- Szükséges a vásárlást igazoló számla bemutatása.
- Ajánlott a nyomtatót is bevinni a szerviz partnerhez.
2. Eredeti kellékanyagok garanciális feltételei
2.1 Nem cserélhető garanciálisan:
- Kifogyott vagy bontatlan csomagolású kellékanyag
- Nem eredeti kellékanyag (pl. utántöltött)
- Lejárt garanciájú
- Sérült kellékanyag
2.2 Garanciális idő megállapítása:
- Tintapatronok és nyomtatófejek: a garancia lejáratának napja rá van gravírozva
- Lézernyomtatók festékkazettái: amíg az eredeti festékpor található benne és nem mutat "alacsony szint" jelzést
- A vásárlás dátuma nem játszik szerepet
3. A szervizigazolás
Két eredeti példányban kell elkészíteni, mindkettőt aláírni és lepecsételni.
4. A hibás kellékanyag cseréje
A vásárlás helyén kell kicserélni, az igazolás ellenében, és a vásárlást igazoló blokk vagy számla bemutatásával.
Utángyártott termékek garanciája
- A terméket a saját dobozában, egy tesztlap, valamint kellékállapot kíséretében kell visszaküldeni
- A garancia érvényes, ha a kellék sértetlen és az eredeti töltet 75%-a még megtalálható benne
- A bevizsgálás ideje maximum 15 munkanap
- Törésre, repedésre nem vállalnak garanciát
- A garancia a vásárlástól számított egy éven belül érvényesíthető